Bosch KAD62S51 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bosch KAD62S51 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

chjd 22-07-2014
Geschreven voor: Bosch KAD62S51 zwart

Qua gebruikersgemak is deze koelkast ideaal. Kind kan de was doen. 1x de gebruikershandleiding doorlezen en je weet het. Alles zit er op en er aan, van crushed ijsblokjes tot vers koel water. Het belangrijkste: hij koelt en vriest fantastisch, zoals je wenst. Koel-, vries- en versvak is apart instelbaar, ideaal. Flessenrek in de koelkast en in de deur zorgt voor goed ingedeelde ruimte, waardoor je meer ruimte vrij hebt voor andere zaken. Vormgeving is prachtig, chique zwart en staat en mengt prachtig in onze eetkeuken. 1 minpuntje, de verslade onderin zit te dicht op de deur. Normaliter hou je altijd wat ruimte in de koelkast over voordat de lade begint, hierdoor hoef je de deur niet helemaal open te doen om de lade naar voren te halen en makkelijk in de lade kan. Bij deze koelkast moet de hele deur open, anders komt de lade tegen de deur aan. Maar dat is dan ook het enige minpuntje. Duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen, heb hem net, vermoed goed.